parallax background



E-Fatura Nedir ?

E-fatura, geleneksel kağıt faturanın dijital versiyonudur. 
Bu
Vergi Kurulu ( GİB) tarafından yönetilen ve belirli standartlara göre oluşturulan bir 
sistemdir
.
E-faturalar elektronik ortamda düzenlenir, iletilir ve saklanır
Bu
kağıtbaskı ve posta masraflarını azaltır, faturaları daha hızlı oluşturur ve insan hatasını en aza indirir.
 



İletişime Geç

My E-Fatura'nın Avantajları


• Kağıt ve baskı maliyetlerini azaltır.
• Hızlı ulaşır ve posta gecikmelerini ortadan kaldırır. 
• Muhasebe yazılımı ile entegre edilebildiğinden manuel veri girişi ihtiyacı azaltılır.
• İnsan hatası en aza indirilir.
• İhtiyaç halinde kolaylıkla ulaşılabilir ve fiziksel dosyaları arama ve kaydetme zahmetinden kurtarır.
• Güvenli bir şekilde elektronik olarak iletilir, böylece kayıp veya yetksiz erişim riskini azaltır.
• Faturaların durumu (gönderildi, alındı, onaylandı vb.) kolayca takip edilir
• ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve muhasebe yazılım ile entegrasyon, iş süreçlerinin verimliliğini artırır.

My E-Fatura Aktivasyon Adımları

E-Fatura mükellefi olmak için Kamu Sertifikasyon Merkezi'nden mali mühür başvurusu yapmalısınız. Mali Mühür başvurusu için tıklayın
Mali mührünüzü aldıktan sonra Gelir İdaresi Başkanlığı'nın (GİB) web sitesinden elektronik fatura başvurusu yapmalısınız. Başvuru yöntemi olarak 'özel entegrasyon' seçeneğini işaretleyip mali mührünüzü kullanabilirsiniz. GİB e-Fatura başvurusu için tıklayın.
Aldığınız mali mühürle GİB başvurusunu tamamlandıktan sonra e-Mikro Portal kayıt formunu doldurarak süreci tamamlayabilirsiniz. e-Mikro Portal başvurusu için tıklayın.

My e-Fatura'yı kullanmaya başlamadan önce e-Mikro destek hattını arayıp ayarlarınızı ÜCRETSİZ olarak yaptırabilirsiniz.

Mikro Yazılım ürünlerinin ücretsiz demosunu talep etmek için
Bizi 0212 909 09 55 numaralı telefonumuzu arayarak demo talebinize istinaden iş ortaklarımıza yönlendireceğiz.