Mikro Express Aktarım ile faturalarınızı tek tıkla aktarın, işinizde hızınıza hız katın!

Ekspres Transfer, vergi mükelleflerinin fatura bilgilerini ve hesap işlemlerini danışmanlara saniyeler içinde dijital olarak göndermesine olanak tanır ve danışmanlar, gelen faturaları ve hesap işlemlerini anında kaydedip kolayca işlemler gerçekleştirebilmektedir.

Bu sayede veri girişi hatasız yapılmakta ve rutin muhasebe süreçleri daha hızlı ve verimli hale gelmektedir.

Express Aktarım ile Neler Yapabilirsiniz?

-Mükelleflerden mali müşavirlere alınan fatura, e-fatura vb. tüm belgelerinizi ve anlık bankacılık işlemlerinizi elektronik ortamda danışmanlık programlarına aktarıp ister stok kaydı, ister fiş olarak kaydetmenizi sağlar.

-Mali müşavirler gelen elektronik faturaları ve hesap hareketlerini anlık olarak kayıt altına alabilir ve kolaylıkla kaydedebilirler.

-Fatura alma zahmetinden kurtarır ve envanter ve işletme hesabı bilgilerinin kolayca aktarılmasına olanak tanır.

-Olası yanlış veri girişlerini önleyerek eksik muhasebeyi önler.

-İş süreçlerine hız ve verimlilik katar.

-Belgeleri ve dosyaları çok daha hızlı paylaşmanıza olanak tanır.

Hızlı belge ve dosya paylaşımı
Kolay muhasebeleştirme
Mikro Müşavir ile entegre
MAG ile entegre

3 KOLAY ADIMDA HER ŞEYİ HALLEDİN

Karşılıklı Eşleşin.
Mikro Program kullanıcısı mükellefiniz ile sistem üzerinden eşleşin.

Topluca aktarım sağlansın.
Mükelleflerinizin kağıt veya elektronik faturalarını Mikro Ekspres ile toplu olarak göndermesine izin verin.

Otomatik olarak muhaselebeştirilsin.
Faturalarınızı ayrı ayrı işlemenize gerek kalmadan tek tıklamayla muhasebeleştirin.