parallax background



E-Mutabakat nedir?

E-Mutabakat, beyanname alış (BA), beyanname satış (BS), cari hesap mutabakatları ve ekstre karşılaştırma işlemlerini faks ya da telefona gerek kalmadan tüm cari hesaplarınız için topluca yapmanızı sağlayan sistemdir.
Mutabakat, iletişim ve işbirliği süreci ayrılıkları arasında güven ve netlik sağlamak için önemli bir adımdır. Bu durum, sözlü ya da yazılı şekilde resmi olarak bulunabilir.



İletişime Geç

Hızlı


Rahat


Verimli


Entegre


Mikro e-Mutabakat'ın avantajları

  • Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) göndereceğiniz BA ve BS formları öncesinde tüm alacak ve borç hesaplarınızı eşitlemenizi sağlar.
  • İşletmelerinizle kolayca BA-BS ve ekstre karşılaştırması yapmanızı sağlar. Böylece mutabakat sürecini kolaylaştırmış ve hızlandırmış olursunuz.
  • Excel ile kolayca aktarım yapmanızı sağlar.
  • Kağıt, iş gücü, arşivleme ve kargo maliyetlerini azaltır, zamandan tasarruf ettirir, verimliliğinizi artırır.
  • Mutabakatı elektronik ortama taşıdığı için hem hız ve kolay kullanım sunar hem de hata yapma ihtimalini azaltır.
  • Kullanıcı sınırlaması olmaksızın kullanım sağlar.